DKK's Jule-Orienteringsløb - Tradition

27. december 2023 07:54 , af Karsten Bundgaard

Dragør Kajak Klubs Juleorienteringsløb blev afviklet i Kongelunden 2. juledag. Der var en meget fin deltagelse. 39 havde fundet vejen til parkeringspladsen i Kongelunden forholdsvis tidligt på 2. juledag. I løbet var der deltagere fra Kajakklubben Pilen, Kajakklubben Neptun, Orienteringsklubben AMOK, Dragør Kajak Klub og forbipasserende turgåere, der syntes det var var et spændende tiltag. Der blev serveret Rom-Toddy, kaffe, te, vand og øl. Hvis jeg hørte rigtigt, er det, 45. gang DKK har arrangeret dette orienteringsløb. Det er en grundfæstet tradition. Claus Palm, der har stået for arrangementet i de seneste år, søger en arvtager. Med så mange deltagere fra DKK er det vel ikke umuligt at finde en der vil føre traditionen videre.