Dragør Kajakklubs Orienteringsløb i Kongelunden 2. juledag

27. november 2022 12:33 , af Karsten Bundgaard

Invitation til Dragør Kajakklubs Orienteringsløb i Kongelunden 2. juledag den 26. december 2022

Der er fælles start kl. 11.00  til det ca. 5 km lange O-løb i Kongelunden fra den sydlige parkeringsplads på Skovvej.  Vi løber i sløjfer i forskellig rækkefølge. Alle løber samme antal poster, medmindre man vil løbe kortere. Så står man bare af efter en eller flere sløjfer.  Efter løbet er der varm punch, kaffe og te samt mulighed for at købe øl og vand.

Tilmelding på hjemmesiden  Sidste tilmelding, hvis man vil være sikker på at få et O-kort, er den 20. december 2022,

DKK's og Pilens medlemmer tilmelder sig på DKK's hjemmeside under kalender, der er adgang for ikke medlemmer.

DKK's medlemmer bør logge sig på for at blive registreret.

Øvrige kan melde sig direkte til: Claus Palm Strandstræde 24  2791 Dragør   sms 25 54 43 56  claus.palm@stofanet.dk