Dragørmesterskaber 5. sept. 2020

6. september 2020 09:24 , af Karsten Bundgaard

Under starterens kommando

Dragør Kajak Klub og Kajakklubben Pilen afholdt det fælles arrangement Dragørmesterskaberne (DM) lørdag d. 5. sept. Det var en vellykket arrangement i godt vejr med ikke ret megen vind. Resultatet ligge som pdf-fil under Aktiviteter - Resultater PDF.

Præmie overrækkelsen blev afbrudt 2 gange på grund af kraftige byger. Vi kom igennem og lidt efter, da vi skulle spise skinnede solen, så frokosten blev udendørs. Herunder billeder af Peter Brøgger som blev nr. 1, Kennet Andresen nr. 2 og Morten Kisbæk nummer 3 i Herrernes 5000 meter. Ved siden af den yngste og den ældste vinder af deres respektive klasser. Oscar Mathias Greising-Adamsen vinder i ungdoms rækken og Bent Christiansen vinder i klassen +75.