Handikap onsdag 8. juni 2022 - Klubaften

8. juni 2022 22:33 , af Karsten Bundgaard

Det blev en flot, flot klubaften, for første gang i denne sæson spiste vi alle i Solgården. Der var 11 tilmeldte til spisning, men Søs og Peter var i stand til at bespise lanngt flere. Rundt bordene i Solgården sad der knap 100% flere end der var tilmeldt. En meget stor tak til Søs og Peter. Inden spisningen havde vi afviklet den ugentlige handikaproning. Der var 20 fra DKK og Kajakklubben Pilen som deltog i stævnet ved Nordre Mole.

Max Busch Jensen, DKK havde taget surfkajakken frem. Det var åbentbart en succes i dagens vand. Der stod nogle ubehagelige bølger ved vendemærket. Max kom ind i tiden 40.01, som gav en roet tid på 30.31.

Og kun 3 sekunder efter kom Mette Lherbier, Pilen. Hun kom i mål på tiden 40.04, som gav en roet tid på 38.04.

38 sekunder efter kom Jens Bloch, DKK. Han kom ind i tiden 40.42, som gav en roet tid på 34.12. Dagens bedste rotid satte Ricco Leth. Han roede rundt i tiden 28.10. Efter forholdene en rigtig god tid, den er kun 13 sekunder fra hans bedste rotid i år. Ricco er forøvrigt gået forbi Janina Brandt, Pilen i det samlede resultat. Han ligger på 1. pladsen med 121 point.

Husk at skrive jer på til spisning på næste onsdag, hvor det er Gitta og Kristian der står for bespisningen af klubbens medlemmer, alle er velkomne

Vedlagte er startlisten til næste onsdag.