Handikap Sæsonstart og Ekstraordinær Generalforsamling

4. maj 2023 00:02 , af Karsten Bundgaard

Så kom handikapsæsonen i gang, og sikken en start på en nye sæson. Vejret viste sig fra den allerbedste side, sol, forår i luften og ingen vind.

Dagens handikap blev suverænt vundet af Thomas Ibsen. Han kom ind på tiden 37.00, hvilket gav ham en rotid på 28.00. På 2. pladsen kom Morten Christensen i tiden 37.04 som gav en rotid på 32.34.

På 3. pladsen kom Helle Møller Juhl ind på tiden 38.09, som gav en rotid på 38.09. Næste gang får Helle et tillæg på 2.00 min.

Dagen startede meget fint. Da jeg kom til klubben om morgenen var havnens folk i fuld gang med broerne. De er nu ude, så der er slet ikke nogen undskyldning for ikke at ro.

Dagen blev afsluttet med en ekstraordinær generalforsamling. Bestyrelsen havde fremlagt et forslag for den ordinære generalforsamling om at indføre et elektronisk låse/dørstyringssystem. Bestyrelsen blev bedt om at fremlægge et mere gennemarbejdet forslag. Ricco præsenterede projektet som indeholdt en gennemgang af det elektroniske system, indhentede beregninger, tilbud på konventionelle låse og låsesystemer. Efter en spørgerunde og nogen opklarende forklaringer blev bestyrelsens forslag forelagt til afstemning. Forslaget blev vedtaget og bestyrelsen har dermed bemyndigelse til at gå vidre med projektet elektronisk låse/dørstyring.

Efter handikap og før generalforsamlingen var vi blevet bespist. Marchen havde sørget for at der var godt brød, flere gode pølser, ost og vindruer. Efter mødet gik vi ud i forårsnatten.