Indkaldelse til Generalforsamling

6. marts 2023 21:11 , af Karsten Bundgaard

Generalforsamling

Der indkaldes til generalforsamling  den 26. marts 2023, kl. 14.00 i DKKs klubhus.

Generalforsamlingens dagsorden er:

1. Valg af dirigent
  2. Formanden aflægger beretning
  3. Det reviderede regnskab samt budget forelægges til godkendelse
  4. Behandling af indkomne forslag
      • Bestyrelsens forslag til kontingenter og afgifter 2023. Bestyrelsen foreslår en mindre kontingentforhøjelse som vil træde i kraft i 2024.  Vedlæg 1
      • Bestyrelsen forstår en lovændring om tegningsretten i klubben.  Vedlæg 2
      • Bestyrelsen foreslår at investere i et elektronisk låsesystem.  Vedlæg 3

5. Valg til bestyrelse. Formanden er på valg i lige år, og sidder dermed et år til. Resten af bestyrelsen er på valg.

• Anne Holten har ønsket at træde ud. Bestyrelsen har kontaktet Marchen Jersild, der har bekræftet at hun er villig til at indtræde i stedet.  Følgende er forslag til den nye bestyrelses sammesætning.
      • Formand (lige år) Rico Bøhm Leth
      • Næstformand Claus Borop