Onsdagshandikap - Tilmelding

23. maj 2022 16:25 , af Karsten Bundgaard

Startlisten til handikap vil være lagt frem i klubhuset eller i Solgården, alt afhængig af vejret. Hver deltager skal selv skrive sig på startlisten. Det skal blot at være et kryds ud for navnet. Det skal ske inden kl. 18.20 hver gang, for da vil Tommy tage listen med og gå i Pilen for at få deres navne på. Det skal være en god undskyldning hvis man vil efteranmeldes, eller kom op til starteren ude ved Pilen og kryds dig selv af.

Når stævnet er startet kan Tommy ikke besvare spørgsmål om starttider eller hvem man skal starte efter eller sammen med. Der er nok at gøre med at få alle afsted på de rigtige tidspunkter.

Vi opfordre alle til at husker numret på båden. Ricco har skiftet nummerholderne på de nye både, og har lavet 2 nummerholdere med sugekopper. Undskyldningerne for ikke at have nummer på båden bliver færre og færre.

Lisbeth har lovet at lave salat og tilbehør til klubaftenen. Meld jer til så hun har en chance for at vide hvor meget hun skal lave.

Kl. 17.30 på onsdag kommer der en repræsentant fra Spar Nord Fonden for officielt at overrække os de allerede modtagne både. Vi håber at flere vil møde op til denne seance.

Startlisten er vedlagt.