Vinteren 2019/20 O-løb for DKK/Pilen

8. september 2019 16:24 , af Karsten Bundgaard

Orienteringsløb 2. juledag 2018 i Kongelunden

Så skal vi til at forberede os på vinteren. Der er ikke så megen roning så meld dig til orienteringsløbene som DKF arrangerer. Det nye i år er at der er en trimbane på 3,5 til 4 km.

Dato for løb.

• 6.10.2019 - Bistrup Hegn.
  • 3.11.2019 - Tisvilde Hegn.
  • 01.12.2019 - Boserup Skov.
  • 12.1.2020 - Danstrup Hegn.
  • 02.02.2020 - Bøndernes Hegn.
  • 01.03.2020 - Amager Fælled.

Tilmelding til løbene skal ske pr. mail til Claus Palm/DKK senest fredagen 14 dage inde løbet.

Første tilmelding er den 21-09-2019. Er der nogen af løbene, du allerede nu ved, at du ikke kan deltage i, så sig til med det samme.

Kender du nogen fra DKK/ Pilen passive eller aktive, som kunne tænke sig at løbe med – så bed dem om at melde sig til mig.

Som sædvanligt er der strenge regler, der skal overholdes mht. afbud. Afmelding skal ske 2 uger før løbsstart, så undgår klubberne at betale startgebyr, og arrangørerne undgår at lave kort etc. til dig. Sygdom kan meldes helt op til selve dagen på sms 25 54 43 56 til undertegnede, og så kan vi evt. glæde nogle andre med en ledig tid.

Fravær uden afbud betyder, at man slettes af den automatiske tilmelding for resten af sæsonen. Det betyder, at du skal huske tilmelding til mig senest 14 dage før start, hvis du vil med igen. Så er det da meget lettere at huske framelding, hvis det skulle blive nødvendigt.

Se i øvrigt hjemmesiden http://www.dkfolob.dk/ , samt Facebook, hvor I finder alle oplysninger om løbene.

Hvis der er interesse, så kan vi gennemgå hvordan man læser et o-løbs kort. Vi tager ud i Kongelundsskoven og tager teorien på en gåtur. Her gennemgår vi de mest almindelige kortsignaturer.
For jer der aldrig har løbet orienteringsløb før, for jer der gerne vil finde en løbepartner eller for jer der bare vil med en tur i skoven, så mødes vi på den store parkeringsplads ved kongelundsvej den 15. september kl. 10. Skriv hvis du gerne vil med.

Claus Palm O-løbs koordinator for DKK/ Pilen